Bogholderi og administration – Vi er din professionelle bogholder, som tager hånd om din virksomheds økonomi med struktureret og opdateret bogholderi og administration.
Komplet Administration er en ideel løsning for små og mellemstore virksomheder, som ikke har behov for en fuldtidsansat og som kan se fornuften i at få en veluddannet økonomimedarbejder i virksomheden til at varetage økonomidelen, for selv at bruge egen tid mere lønsomt. Herved spares på den årlige lønomkostning, der bliver udarbejdet fuldstændigt bogholderi, og der er ingen sårbarhed for virksomheden i forbindelse med en fast ansat og sygdom, ferie mv.
Vi tilbyder fast månedligt honorar, som er tilfredsstillende for begge parter og som giver økonomisk ro og sikkerhed, da omkostningen ikke varierer, selvom der i perioder kan opstå behov for yderligere assistance, såvel som der i perioder kan være behov for mindre assistance. Derudover tilbyder vi afregning på timebasis hvor der kun faktureres for effektiv arbejdstid.
I samarbejde finder vi den løsning, der passer bedst til din virksomhed og dine ønsker. Med løbende dialog sikrer vi, at I altid får den assistance, som I forventer, og som matcher virksomhedens behov.
Kontakt os i dag for at få et uforpligtende tilbud. Du kan kontakte os gennem formularen på vores kontaktside, på mail: cb@kompletadministration.dk eller på telefon 60 66 06 44.
Bogholderi og administration – Vi er din professionelle bogholder, som tager hånd om din virksomheds økonomi med struktureret og opdateret bogholderi og administration.
Lønadministration – Vi håndterer din virksomheds løn lige fra implementering af gode lønprocedurer til opgørelse og indberetning heraf.
Økonomistyring – Vi er din eksterne økonomichef med de rette kompetencer til af give dig det økonomiske overblik over virksomheden.